2010. december 5., vasárnap

"Csókolom!" "Csak szeretnéd!"



Tök jó... Egy csomót dolgoztam a Soulos rajzomon és semmi eredménye nem lett, hogy beküldtem a pályázatra... xD Bosszantó... főleg, hoyg egy 10 éves kiscsaj egy bloggal nyert xDNa mindegy, azt tervezem, hogy jövőre majd csinálok egy animációt. Valami hosszabb fajtát. Még ki kéne találni valami storyt hosszá,szóval aki tud ajánlani azt szívesen fogadom.






Mostanság néztem meg (kétszer is) a Harry Potter új részét. Sokkal rosszabbra számítottam a hatodik rész után, de ez a film egyszerűen nagyon jó. Csak egy-kétszer volt eltérés a regénytől, bár ezek azért nem voltak olyan kicsi eltérések. Minden esetre ajánlom mindenkinek.

Keddenként ugye Dani jön suliba és általában délután szervezünk találkozókat. Most legutolsó ilyen alkalomkor a Corvin Bevásárlóközpontban vertünk tanyát és vártunk hátha találkozunk egy-két kedvenccel, és persze akire Dani leginkább várt, és tulajdonképpen csak miatta jött: Király L. Norbi. Mikor a célpont megérkezett, észrevétlenül besurrant a próbaterembe. Az észrevétlenség annak is köszönhető, hogy sikeresen eltereltem az emberek figyelmét. xD Végülis várakoztunk pár órát, Ayu fangörcsben rohangált Tominak hála , én Bereczky Zolitól és Tomitól kaptam aláírást, Dani meg fényképezkedett, meg Ciel hittérítőket hallgatott (akik mellesleg nagyon jófejek voltak :D ). Aztán mikor a célpont kijött, úgy elsietett, hogy nem győztünk utánafutni, és el is tűnt a szemünk elől hamar. Volt is bosszankodás rendesen. Mondjuk én megértem, hogy kicsit paranoiás lett a sok rajongótól, vagy épp fáradt volt meg ilyenek, de jó lett volna ha nem csak úgy elsprintel, hanem mond valamit. Azért szurkolok neki (is). :D






Tegnap szombat volt ugye, és szokásommal ellentétben megnéztem az X-faktort. Hát... Szerintem senkinek nem kellett volna kiesni xD Ez a felállás kb úgy jó, ahogy van. A műsor legjobb része pedig Bereczky előadása volt. Egyszerűen annyira jó az a szám.... én kész voltam xD







Holnap lesz Mikulás nap. Tegnap kaptam egy plüss-hermelint ebből az alkalomból, és Alphonse-nak neveztem el. Végül is van már egy Edward, hát legyen mellé Al is. De most Alphonse minden tekintetben kisebb...xD






Enjoy your meal - Paperchild by *Lowra33 on deviantART

Szeretés van ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése