2010. augusztus 3., kedd

Unalom~

Csak unalomból írok most, meg azért is mert évezredekkel ezelőtt készült az előző bejegyzés xD

Ami lényeges:
  • Voltunk Egerszalókon egy nagyon jó hotelban *_*
  • Voltam edzőtáborban és imádtam x3
  • Osztálytáborban is voltam és szétcsesztem a lábam, de amúgy nagyon élveztem... hi guuuyz xD
  • Pár napig nem járkálhattam
  • Beiratkoztam angol nyelvtanfolyamra :3 (remélem azért a többi óra nehezebb lesz mint a tegnapi próbaóra)
  • Ma megint beteg vagyok -.-
Tegnap délelőtt elmentünk beiratkozni de mondták hogy nincs olyan csoport ami nekem jó és most indul, max becsatlakozhatok a maradék egy hétre a mostanihoz, végül is ez lett. Nagyon bejött xD csak 3an vagyunkés tök jófej a tanár. Utána Ayuval megnéztük Az Utolsó léghajlítót *_* Nagyon jó film! Alig várom a következő részt. A mozi után hazajöttünk és elmentünk sétálni 10ig.
Éjszaka alig aludtam a gyomrom miatt :C

Lassan elkezdem a cosplayemet. A héten megyek az anyagért ha nem leszek rosszabbul.
Cp-k:






(Gaaranak a shippudenes vöröses ruháját csinálom)
A conjegyet is meg kéne venni :C Amúgy valószínűleg Ayu szülei visznek le Pécsre engem is, és wáá nagyon hálás vagyok *w*
Egyenlőre ennyi talán délután majd hozzáteszek valamit.
(Remélem az angolórát kibírom majd anélkül, hogy kipakolnék...)

1 megjegyzés: