2010. augusztus 29., vasárnap

Last holiday travel....


... before school :D
25-én felkerekedtünk a családdal és leautókáztunk Keszthelyre. Kb egész úton zenét hallgattam és bambultam ki az ablakon. A szálláshelyen épp hogy csak lepakoltunk mentünk a város sétálóutcájára és a kastély kertjébe. Erről a napról köbö ennyit... xD

Másnap - nem olyan korán, mint terveztük - elindultunk Szlovéniába. Ottan megnéztük Európa legnagyobb barlangját. Egy kis vonat-szerűséggel vitték le az embereket a gyalogtúra kiindulópontjához, ahol a vezetés nyelve szerint szét kellett oszlani. Angol powaa~ Bááá micsoda cseppkövek!! x3 Szép lassan elértünk a ponthoz, amit legjobban vártam: megpillanthattuk a Proteus nevezetű élőlényeket. Nem vagyok biztos benne, hogy ezek az állatok csupán ebben a barlangban élnek. Akár a 100 éves kort és elérhetik és éveket kibírnak élelem nélkül. Azt, hogy egyáltalán mit esznek ott a barlang mélyén, azt nem tudom. Teljesen vakok, és pigmentmentesek.

Ezután ismét autóba szálltunk, és röpke 4 óra kocsikázás után elértünk Olaszországba. *w* Ott meglátogattuk a tengerpartot. Kiskorom óta nem voltam tengerparton... olyan széééép~ Tök jó meleg volt a víz, gyűjtöttünk kagylót, és kiderült, hogy a legtöbb csigaházban nem csigák, hanem rákok laknak arrafele. Olyan jó érzés volt~

Kifürödtük magunkat, és már mentünk is Udinébe a szállásunkhoz. Vicces, hogy a hotel és a keszthelyi szálloda is 3 csillagos, mégis ég és föld a különbség. Elég fáradtak voltunk, a cuccolás után szinte rögtön mentünk is aludni. A reggeli nagyon finom volt~ *w* Megnéztük Udine óvárosát, és ettünk igazi olasz fagyit! Szerencse, hogy csak kis adagot kértem, mert az is hatalmas volt... Ezután mentünk vásárolni egy nem olyan közeli bevásárlóközpontba.

Ezután indultunk haza. Még megálltunk Szlovéniában, Bledben. Van ott egy szép tó, és amit jobban meg is néztünk, egy patak. Tényleg nagyon szép volt. Helyenként kékes-zöld színű volt a víz, és a néhol 10m mélységet is elérő aljára is le lehetett látni. Voltak pisztrángok is. Visszafelé elkapott az eső és rendesen eláztunk. Onnantól folyamatosan esett. Később nagy ijedtség volt, mert zuhé közben elromlott az ablaktörlő az autópályán. Egy benzinkútnál vettünk vízlepergető spray-t. Viszonylag nyugisan hazajutottunk onnantól mellékutakon vezetve.

A következő nap egészét ágyban töltöttük és lustultunk és tévéztünk.
Másnap pedig jöttünk haza.

1 megjegyzés:

  1. Én is voltam Olaszországban! :D
    3 évesen... x'D szal nem emlékszek semmire :'D
    te meg mázlista vagy.. -.-

    VálaszTörlés