2010. február 1., hétfő

Holy shit! Something's eating me...! D:

Ehheeee jó ritkán írok ._. sebaj majd belejövök.
Szombaton volt Dani utószilvszteri partyja, amire nem mentem mert anyám csütörtökön úgy döntött, hogy mégsem enged xD Sajnos ez a hátránya ha valaki 14 éves csak *sigh*.Lett volna egy meet Kakuzuval és Tobival de a havazás és Tobi betegsége miatt lefújtuk és áttettük a következő szombatra. Végül is havat lapátoltam, aztán havat lapátoltam... és azt hiszem havat is lapátoltam, de ebben nem vagyok biztos. És csináltam egy olyan HóPeint, mint ami az Egy Akatsukis Élete 17.részben van! *so proud* bár még nincs befejezve, mert hiányzik a haja xD. Hmm majd képekkel is szolgálok.
Vasárnap nem lapátoltam havat. Vagy igen? Hmm már nem emlékszem xD Aztán délután Szilvi átjött és elmentünk sétálni. Fényképezni akartunk, mert ollllyan szép minden, hogy belehalok, de aztán nem lett belőle semmi xD Végül itthon elvoltunk xD megnéztük a rajzaimat D:
Ma semmi különös nem volt. Azt hittem ma lesz próbaruha táncon, de jövő héten lesz vagy most csütörtökön. már annyira várom yaay :D Ilyesmi lesz:




3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Tudod micsoda élmény olvasni az írásodat? :'D (hát..végülis egy isteni iromány az tuti! x'D)
    Én 2 napja egy HóKonant csináltam Konannak. xD De azért nem semmi h bevállaltad azt amit Dani rajzolt a 17. részben...illetve Pein épített abban a részben...vagyis te....öhm..lol xD

    A Rajzod meg...omg! *w*

    VálaszTörlés