2010. január 7., csütörtök

Első bejegyzés ^^

YAY!!!
Első bejegyzés. Tök jó! xD Oh gawd...
Ezen a héten nagyon szarul vagyok. Kedd óta nagyjából semmit nem ettem (egyszerűen nem vagyok éhes és nincs kedvem enni) és visszatért a mazo hajlamom. =/ Majd elmúlik (remélem). Mondjuk ma egész vidám voltam, de a gondolataim csak úgy röpködnek és a hangulatom is rendesen hullámzik emiatt. Tudom, hogy ennek semmi értelme, de nem tudok ellene mit tenni. xP
Azt hiszem el kéne már kezdenem csinálni a cp ruháimat, mert nyárra már kelleni fognak. :D Mondjuk van még idő, de kb 3 ruhát szeretnék csinálni, és lehetőleg mostmár saját kezűleg. Black Star, Blair és Gaara kosztümöt csinálok, hát kérdés, hogy mikor, de egyszer csak kész lesz xP A cp csapattal meg meg lett beszélve, hogy Sakura Conon Akatsuki leszünk, és nyomulunk!! ;) Nemsokára lesz a Naruto-kun party, amire várhatóan megyek, és... és... és... hmm a szokásosat csinálom. Kb végig csöndben maradok, és figyelem a többieket. El kéne mennem fizetett közönségnek, olyan jól csinálom xD
Nemsokára félévzárás lesz a suliban. Nyááá négyes leszek kémiából... T.T Ugye, milyen szörnyű...? xD
Fuck, edzésen belémállt egy csavar. xD Ezek a színpadok nagyon alattomosak D:<

4 megjegyzés:

  1. Hát...én nem emlékszem olyasmire,h megbeszéltük volna,h mik leszünk SakuraConon,de ha te mondod.... :'D

    VálaszTörlés
  2. mi az hogy nem emlékszek D: Hidan mondta valamikor a meidoban hogy legyünk akások tavasszal D: mit ittál te akkor? xD

    VálaszTörlés
  3. hmm....lehet h akkor nem voltam ott..de ha igen...akkor kezd aggasztani ez a "szenilitás" x'D

    VálaszTörlés